ÖĞRENİM DURUMU
Derece |
Alan |
Okul/Üniversite |
Mezuniyet Yılı |
Doktora |
Eğitim Bilimleri |
Düzce Üniversitesi |
2024 |
Y. Lisans |
Eğitim Bilimleri |
Düzce Üniversitesi |
2017 |
Lisans |
Türkçe Öğretmenliği |
Sakarya Üniversitesi |
2011 |
Lise |
|
Düzce Anadolu Öğretmen Lisesi |
2007 |
HAKEMLİ DERGİLERDE YAYINLANAN MAKALELER
Akalın, S. & Adıgüzel A. (2020). Ortaokul öğrencilerinin konuşma kaygı düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi. Kastamonu Eğitim Dergisi, 28(3), 1345-1356.
Akalın, S. & Kuyumcu Vardar A. (2020) Ortaokul 6. sınıf öğrencilerinin dil bilgisi kazanım düzeyleri ile Türkçe dersine yönelik tutumlarının incelenmesi. Asya Öğretim Dergisi, 8(2), 1-16.
Akalın, S. & Kılıç, A. (2022). Türkiye’de ders imecesi modeli kullanılarak yapılan lisansüstü tezler üzerine bir meta sentez çalışması. Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 32(3), 1013-1025.
Akalın, S., Şahin, Ş. & Kılıç, A. (2023). Türkçe dersi öğretmen adaylarının uzaktan eğitim öğretmenlik uygulaması sürecine ilişkin görüşleri. Manisa Celal Bayar University Journal of the Faculty of Education, 11(2), 88-104, https://www.doi.org/10.52826/mcbuefd.1321778.
BİLİMSEL TOPLANTILARDA SUNULAN VE BİLDİRİ KİTAPLARINDA BASILAN BİLDİRİLER
Akalın, S. & Kuyumcu Vardar A. (2018). 6. Sınıf öğrencilerinin Türkçe dersine yönelik tutumlarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi, II. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu, 17-20 Ekim 2018, Antalya, Türkiye (Sözel Sunum).
Akalın, S. & Kuyumcu Vardar A. (2018). 6. sınıf öğrencilerinin Türkçe dil bilgisi kazanımlarına ulaşma düzeyleri ile derse yönelik tutumlarının incelenmesi. II. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu, 17-20 Ekim 2018, Antalya, Türkiye (Sözel Sunum).
Akalın, S. & Adıgüzel A. (2019). Ortaokul öğrencilerinin konuşma kaygı düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi, VII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2019), Ankara, 2019. (Sözel Sunum).
Akalın, S. & Kılıç A. (2021). Türkiye’de lesson study (ders imecesi) alanında yürütülen lisansüstü tezler üzerine bir meta sentez çalışması, 8. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 17-19 Kasım 2021, Trabzon, (Sözel Sunum).
Akalın, S., Şahin, Ş. & Kılıç A. (2023). Uzaktan eğitimle yürütülen Türkçe ders süreçlerindeki problemlerin belirlenmesi, Ases V. International Educational Sciences Conference July 20-22, 2023, Ordu, Türkiye. (Sözel Sunum).